Blodomloppet 2010

Idag gjorde jag anmälan till Blodomloppet i Jönköping 2010! Den 18 augusti springer jag 10 km - är superpeppad och hoppas på en tid under 60 min.. Förra året var det inte riktigt 10 km utan mer 9,8 km eller något liknande :) Hittade förresten en bild på Blodomloppet.se där jag är med.. Haha, inte snyggt :) 



Känslan i benen idag efter milen igår och 5km-loppet i torsdags är lite halvsega ben.. Orkar inte ens ta tag i städningen men frågan är om det verkligen beror på benen?

Idag shoppade jag ett vätskebälte till min man i födelsedagspresent men jag gissar att jag kommer att använda det minst lika ofta som han, om inte oftare :) Tur man har likadana intressen! 

Har du haft en bra träningsvecka?

Kommentarer
Postat av: Mia

Näpp, ingen bra träningsvecka alls. Lusten och motivationen är som bortblåst. Tyvärr, hoppas att den kommer åter snart.

2010-07-25 @ 12:51:01
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0