En dagens

ÄNTLIGEN kom jag iväg på en löprunda! Efter ett åskoväder som det inte blev så mycket med var det iaf "bara" 24 grader så nu skulle det springas! Lite mer än 6 km blev det och jag är faktiskt nöjd! Tårna höll och jag kände inte av fötterna alls - jippi!

Dagens pass:

Distans: 6,23 km
Tid: 35,47 min
Snitthastighet: 5,44 min/km
Snittpuls: 171
Maxpuls: 187

En hel massa sniglar fanns längs vägen så ibland blev det små skutt förbi dom för att inte höra hur det krasmade under fötterna.. Nu väntar grillade tandorrispett och potatisgratäng!

Kommentarer
Postat av: anneliten

Aha, en till som har hyfsat hög puls - då är jag inte ensam. Har skrivit några inlägg för ett tag sedan om det falska i att använda sig av generiska formler för pulsintervall när vi alla är olika. Hur gör du? Använder du dig av pulsen som riktmärke?

2010-07-14 @ 12:30:39
URL: http://annelitenmottanteliten.blogspot.com
Postat av: Åsa

anneliten: Jag har inte använt mig av pulsbaserad träning än. Springer om det känns bra.. Men jag har funderat på detta iom att pulsen är hög.. För min del har jag alltid trott att det beror på att jag inte är tränad (har bara sprungit sedan mars i år).. Kör med pulsband på Garmin för att se hur det ändras just nu, det är allt jag använder pulsbandet till :)

2010-07-14 @ 15:10:37
URL: http://jagochmilen.blogg.se/
Postat av: Coyntha

HEJ! Tack för besöket hos mig. Hoppas du tyckte det var kul och kommer tillbaka.

Japp. Jag tänker springa Tjejmilen men jag har inte anmält mig än. Jag var inte säkert om jag ville.. men jag tror jag ska. Det gick inte så bra förra året så jag är lite revanschsugen ;)

Jag har några lopp på gång!

Vi får heja varandra...

kram

2010-07-14 @ 18:21:10
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0