En torsdagsrunda

Kom ut på en runda idag igen.. Körde faktiskt ett lite längre pass än vad "schemat" sa.. Får passa på när vädret tillåter.. Blev otroligt varmt ändå :) Känns som jag klarar 6km-loppen ganska bra nu men visst tiden går ju alltid att förbättra.. Men just nu tränar jag ju inför Tjejmilen och vill därför inte springa på som en tok utan kör i ett lite lugnare tempo.. Idag kändes det väldigt lugnt för jag hade ingen jätteenergi direkt.. 

Dagens pass:
Distans: 6,35 km
Tid: 37,11 min
Snitthastighet: 5,51 min/km
Snittpuls: 171
Maxpuls: 188

Och framför allt! Fötterna höll även idag!



Bra musik är A och O.. Jag kör musik som jag aldrig annars lyssnar på.. Inna, 3OH!3, Katy Perry mfl.. Vilken musik lyssnar du på när du springer?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh.. jag är så avis på dig! Jag ligger i soffan med en kanonförkylning.. Det känns som jag håller på å tappar bort all träning jag lagt ner det senaste halvåret.. så surt! :(

2010-07-15 @ 19:31:17
URL: http://jonnastraningsdagbok.blogspot.com
Postat av: Åsa

Usch vad tråkigt med förkylning, jag hoppas att den går över snabbt! Men du tappar inte all träning - kanske blir lite segare att komma igång igen men det tar du snabbt igen! Du får se det som en fördel att du fick förkylningen just under den varmaste perioden! Stor krya på dig-kram!

2010-07-15 @ 19:52:28
URL: http://jagochmilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0