Önskelista

Jag vill ha ett vätskebälte.. Känns verkligen som ett måste i denna sommarhetta vi har! Underbart men varmt! Blev inget lopp idag pga över 30 graders temperatur men imorgon SKA jag springa om jag så ska springa med vattenflaska i handen! Nästa vecka är det jag som åker till stan och inhandlar mig ett styck vätskebälte samt korta träningsbyxor.. Har trekvartsbyxor men det känns lite väl varmt såna här dagar! Jag hoppas på liiite svalare väder imorgon eftersom tanken är att springa långlopp men samtidigt har jag en liten tanke att jag faktiskt sprungit två lite längre pass än normalt denna veckan (5 resp 6 km) + ett cykelpass så jag har ju faktiskt tränat.. 

Nix, dags för dusch.. Iskall sådan tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har precis samma tankar som du.. behöver ett vätskebälte och kortare byxor (fast vet inte om jag skulle våga visa mig i sånna).. sen skulle jag vilja ha fler linnen, tråkigt att springa i samma hela tiden.. ;)

2010-07-03 @ 21:06:26
URL: http://jonnastraningsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0