Alternativ träning

Ja, min tå värker och gör väldigt ont.. Kan knappt ha skor på mig och därför får denna vecka bli en vecka med alternativ träning.. Egentligen skulle jag sprungit idag men av försTÅeliga skäl går ju inte det.. Kommer ta fram motionscykeln imorgon och köra på onsdag och tordag.. Sen hoppas jag att tån läkt bra till lördag/söndag för ett löppass.. Min farmor har varit här idag och lämnat massor av bra grejer som jag kan använda för att undvika såna här grejer..

Men jag har idag suttit och kollat på löparskor.. Köpte ju ett par nya i början av maj och har ju fått ordentligt ont på flera ställen.. Visst, dom kanske inte är insprungna men ändå.. Jag tror inte dom är helt bra.. Jag får lätt blåsor på fötterna och det är mer än tidigare med dom här skorna trots att jag sprungit tre ggr/vecka sedan mars månad.. Om det är någon skokunnig som kan tipsa om bra skor med MYCKET stötdämpning och för ganska breda fötter, mer eller mindre ingen pronation så tar jag gärna emot tips så kan jag sitta och dregla och drömma innan jag beger mig till löplabbet och köper ett par bra skor.. Trodde jag köpte ett par bra nu eftersom jag sprang på löpband och kollade ut noga men icke.. :( Men nu vet jag iofs mer om mina problemfötter än tidigare.. Men dom MÅSTE hålla för löpning.. Jag älskar det och jag tänker i ren protest springa denna tjejmil om det så blöder på fötterna.. Jag har fött tre barn så det ska nog gå bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0