I ♥ Garmin!

Tack och lov för min Garmin Forerunner 305 som jag fick när jag fyllde 30.. Utan den hade jag förmodligen fortfarande varit ute i skogen och irrat omkring.. Jag var helt vilse! Hade ingen aning om åt vilket håll jag bor och helt plötsligt var jag i Hallby och stod öga mot öga med Hallbys mördarbackar! Eftersom jag inte hade någon aning om åt vilket håll jag skulle eller knappt kom ifrån slog jag enkelt in på klockan att jag vill HEM! NU! ;) Den lokaliserade vart jag startade ifrån och sen var det bara att springa på!

 



Så löppasset idag som skulle ha varit 28 min löpning (ca 4 km enl marathon-programmet) har jag ingen aning om vad det blev.. Men ungefär 28 min löpning och ca 4,5 km.. Men jag sprang egentligen mer men hade inte igång klockan.. Men nu har jag kört terränglöpning, testat klockan och varit i Hallby! 

Nej, tacka vet jag att springa runt Munksjön, Rocksjön eller runt Mariebo.. Ställen där jag hittar.. Men tack vare Garmin kan jag ju ge mig ut varsomhelst :)

 

Note to self: Glöm inte mobiltelefonen! Var lite rädd att möta en orm, såg en ofarlig kopparorm som solade sig..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha.. förlåt, men kan inte låta bli att le lite åt detta inlägget. Det låter som du har bra hjälp av din Garmin emellanåt.. :)

2010-06-20 @ 16:26:57
URL: http://jonnastraningsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0