Träningsvecka 6 (vecka 21)

MÅ: VILA

TI: VILA

ON: Lätt distanslöpning; 35 min - 6km, styrketräning 10 min

TO: Medelhård distanslöpning; 27 min, ca 4,5 min. Uppskattat tid eftersom jag sprang vilse :) 

FR: VILA

LÖ: Lätt distanslöpning; 49 min, 8 km - LÄNGST hittills! 

SÖ: VILA

En bra träningsvecka men inte så bra att jag tränade både onsdag och torsdag men tyvärr blev det så denna vecka eftersom jag var iväg under tisdagen och gjorde lite tester inför en ev utbildning! Torsdagens pass blev väl inte kvalitativt direkt eftersom jag i stort sett bara försökte hitta hem igen! Lördagens pass är jag mycket nöjd med även om tån inte mådde bra efteråt.. men vilken känsla att (för mig) springa så långt! Hade klarat 2 km till av ren vilja om det hade varit Tjejmilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0