Välkommen

Hej och välkommen till min blogg!


Här kommer jag att skriva om mitt nyblivna stora intresse: Löpning!

Varför väljer jag då att göra en blogg om detta, det finns ju hundra andra bloggar om löpning.. Jo, för att peppa mig själv mot nya mål, att kunna gå tillbaka och läsa att det går att komma förbi de där hindren som motade ett tag, att peppa mig själv och att kunna se framstegen!


Det hela började med att jag tränade inför Vårruset 2010! Jag började då att springa 8 mars och klarade inte att springa 3 km utan att gå två ggr! På Vårruset klarade jag att springa de 4,6 km och dessutom vann jag en resa till Tjejmilen 2010 - självklart hoppade jag på det tåget och här är jag nu! I full träning inför detta.. Att klara springa milen var mitt mål för 2011 men nu kör vi!

Jag tränar med marathon.se´s träningsprogram och tränar 3 ggr/vecka för att klara milen under 60 min..

Häng med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0