I´m back, eller nåt

Första löppasset på två veckor.. Det var mörkt.. Det var en trött Åsa som åkt fram och tillbaka Göteborg-Jönköping två dagar i rad (med 11 h hemma mellan).. Så förutsättningarna var väl inte de bästa.. Men ut kom jag med en dundrande huvudvärk och mådde illa för jag var så fruktansvärt trött!

Dagens pass:
Distans: 5 km
Tid: 31,14 min
Snitthastighet: 6,15 min/km
Snittpuls: 171
Maxpuls: 189

Hög puls men mycket uppförsbackar.. Mycket och jobbiga backar! Men nu ska jag bara försöka springa roliga pass som jag känner för! 

GLÄDJE! 


Kommentarer
Postat av: Marieh

Löpning är verkligen glädje. =)

2010-11-03 @ 23:41:56
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0