Duathlon?

Mitt knä krånglar.. Vet inte vad som är fel.. Men idag testsprang jag en kort runda under uppmaning till mig själv: GÅ OM DET GÖR ONT! Det gjorde inte ont, det kändes lite men gjorde inte ont.. Men benen var trötta och sega och sirap (kanske blir så när man stått med i spännande operationer idag).. 

Dagens pass:
Distans: 3 km
Tid: 17,45 min
Snitthastighet: 5,55 min/km
Snittpuls: 159
Maxpuls: 183

Kompenserade det alltför korta passet med: 

Dagens cykelpass:
Distans: 8,4 km
Tid: 20 min
Snitthastighet: 25,2 km/h
Maxpuls: 167

Ska nog börja cykla mer för att avlasta benet.. Skönt när det är sånt höstrusk idag.. Snöblandat regn är ju inte toppenväder att springa i så då kan man gott och väl sätta sig på cykeln och halvt svetta ihjäl sig :)

Bara att hoppa i badkaret och försöka simma lite för att få ett triatlon??

Tränar du något annat utöver löpning? Ge mig tips vad jag kan hitta på!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Pilates ger styrkan och är en underbar kontrast till löpningen

2010-10-23 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0