Är du helt hundra?

Gav mig själv en belöning idag! Ett kort löppass efter en förmiddag med massa studier! Bra och gratis belöning :) Men det kändes inte helt hundra.. Kan bero på att jag bara hade slängt ihop två pannkakor till lunch, att jag haft två mycket stressiga och långa dagar bakom mig, att det blåste halv storm ute eller att jag kanske börjar bli sjuk? Men men, innan jag märker att jag är sjuk kör jag på..

Dagens pass:
Distans: 3,52 km
Tid: 20,28 min
Snitthastighet: 5,49 min/km
Snittpuls: 174
Maxpuls: 183

Pulsen kändes lite hög.. Såna här pass kommer jag nog slänga in varannan dag eller så nu för att komma iväg från böckerna lite och samtidigt försöka få tillbaka lyckoruskänslan när jag springer! Ett kortare pass är just nu lättare att motivera sig till men jag är faktiskt bra sugen på att köra milen snart.. 

Det var höst i luften idag.. Massor av gula löv på stigen och gula, röda och gröna löv på träden - vackert! 

Helt andra tider mot idag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kortare pass är inte att förakta!

Kan köra lite kortare snabba pass ju... :-)

2010-09-21 @ 20:27:54
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0