En snabbis

Dagens pass:
Distans: 2,91 km
Tid: 16,25 min
Snitthastighet: 5,38 min/km
Snittpuls: 171
Maxpuls: 190

Körde ju ett miniminisnabbdistans-pass i fredags.. Jag var fortfarande lite seg efter onsdagens långpass men drog ihop hela 2,9 km! Så långt har jag fram och tillbaka till affären.. Vad gjorde jag där då?



Lite fredagsmys! Ibland får man unna sig något gott och bra att kombinera med löpning när man ska handla :) En pollypåse fyller ut jackfickan perfekt! 

Nu åker jag snart med tåget till skolan! Spännande, tröttheten är enorm efter 13 h arbete igår så frågan är om jag ens håller mig vaken på tåget? Trevlig måndag på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om nom nom! :) Jag åt också godis i helgen, men herregud så bakis jag känner mig av allt socker!

2010-09-20 @ 12:11:42
Postat av: Linda

Ovanstående inlägg var från mig, jag glömde skriva in min info!

2010-09-20 @ 12:12:33
URL: http://dekallarmiglinda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0