Inspirationskälla?!

Idag har jag för tredje gången inom kort tid fått höra att jag inspirerat andra till träning! Att dom också vill ge sig ut och springa.. Så kul att höra det! Det peppar ju mig framåt och gör att jag vill fortsätta! Så jag kommer att fortsätta spamma med inlägg på facebook :) Haha!

Föredraget igår på Hudoteket var FANTASTISKT! Jag blev TOKINSPIRERAD av Susanne och Magnus föreläsningar! Så pass att mitt mål med min träning kommer att vara: 

GENOMFÖRA ETT MARATON!!

Jag ska göra det.. Någongång.. Vet inte när.. 2013-2014? Helst New York men det är ju svårt att få plats men någongång ska jag genomföra ett maraton! Maraton 4,2 mil! Crazy långt! Sen hur vägen ser ut framöver vet man ju aldrig.. Först är det Göteborgsvarvet 2011! 

Åsa mot Maraton! Vem får jag med mig?

Kommentarer
Postat av: Ann

Weeehooo, det är rätta takter!! Maraton är magiskt, och jag kan verkligen rekommendera Stockholm så behöver du inte åka runt halva klotet och krångla till det...

Fast NY-maran är ett av målen på min livstids-lista oxå, det måste ju vara en grym upplevelse.

Kör hårt & heja på!

2010-09-28 @ 11:45:30
URL: http://annsanns.blogg.se/
Postat av: Mia

En mara kommer det definitivt bli för mig också ;-) Mrn till våren blir det först och främst Varvet :-)

2010-09-28 @ 14:30:01
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0