Sen återhämtningsjogg

Först idag fick jag till ett löppass.. Sjuka barn satte stopp för en återhämtningsjogg efter Tjejmilen.. Men idag så! Det var seeeegt.. Jag var inte riktigt peppad inför löpningen idag, benen var till en början ganska sega men tillslut gick det ändå ganska bra.. Kunde hålla (för mig) ett hyggligt tempo vilket alltid är skönt! Iofs hade jag lite nerförsbackar men det finns också partier med uppförsbackar så det går kanske på ett ut.. 

Dagens pass:

Distans: 3,50 km
Tid: 19,39 min
Snitthastighet: 5,37 min/km
Snittpuls: 170
Maxpuls: 186

Skönt att i alla fall kommit ut på första passet.. På lördag har jag ännu ett lopp Salomon Trail Running.. Känns väl just nu sådär motiverande.. Jag hoppas att Jonna hänger på så kanske jag blir mer peppad! Ett bra träningspass om inte annat..

Hur ser mina träningsplaner ut nu då? Det känns ganska tomt att inte ha något mål för tillfället men i slutet av september kommer träningsschemat inför Göteborgsvarvet 2011 ut på marathon.se.. Det jag känner spontant är: Varför anmälde jag mig till det? Egentligen vill jag satsa på att köra millopp med bättre tid.. Men det kan jag ju göra också och ha Göteborgsvarvet som en liten test på om jag klarar springa så pass långt! Jag funderar nämligen på att åka till Göteborg och köra seedningsloppet den 20 mars 2011 inför varvet sen.. Bara för att slippa lite av de köttmurar som finns även där! 

Ja, många tankar snurrar.. Nu väntar lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0