Det går sakta men säkert framåt

Två pass denna vecka.. Ett kortkort pass och ett för mig lite längre pass.. Kortkort pass i snabbtempo och längre pass i snigeltempo.. Bara för att kompensera lite eller nåt!? Men det kändes inte som några problem att springa över stock och sten i Axamo (och jag skojar inte att jag fick hoppa över stora träd och under ett annat träd).. Värsta terränglöpningen! Pulsen låg hyggligt lågt och det berodde ju helt på det låga tempot..

Men jag hade en grym håll i magen de första tre km, tänkte på allvar bryta men sen släppte det och jag släpade mig runt strax över 6 km och sprang till och med om en på upploppet - haha, sånt händer ju inte :) 

T-shirtlöparväder och mätt i magen efter påskmiddag - kanske lite för mätt? Men men, sakta men säkert går det framåt.. Kör för tillfället bara två pass/vecka men hoppas kunna öka till tre pass snart.. 


Axamoskogen - slutet!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt! Önskar jag hade mer skog inärheten av var jag bor att det blir mer terräng och kuperat. Men att ta bilen till ett motionsspår tar emot.

2011-04-24 @ 10:50:45
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Åsa

Mia: Ja, det gör ju det men jag kör faktiskt bil upp till Axamo.. Däremot har jag ju ett annat underbart löpspår 2,5 km från mig men just nu vågar jag mig inte på så långa sträckor.. Blir ju minst 8 km tor.. Men snart så! Axamo är trevligt för det är plant, mjukt underlag och skog.. Dessutom brukar vi låta barnen rusa av sig i lekparken och på sommaren badar dom i sjön medan en förälder springer! Perfekt :)

2011-04-25 @ 16:47:40
URL: http://jagochmilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Det låter perfekt!

2011-04-25 @ 20:30:12
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Nicole

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 03:44:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0