Endorfinrus!

Äntligen! ÄNTLIGEN! Löparglädjen är tillbaka med besked!!

 

4,5 km i ett för mig högt tempo med många uppförsbackar och endast små nedförslutningar (jag bor högt upp men går ner för backen som uppvärmning och spara på knäna).. Sen börjar det.. Smålutning nerför och tung backe uppför! Men effektiv träning och jag mådde så jäkla bra! Njöt hela sträckan igenom (ja, de 300 sista metrarna hade jag ordentligt håll men vad gör det?).. Sprang i 6,12-tempo och det är bra för att vara mig i denna dåliga form.. Fick värsta endorfinkicken efteråt och är bara så nöjd över mig själv idag!

Om det var för att jag laddat in ny musik i mp3-spelaren, att vädret var skönt att springa i, att våren är på G på allvar här, att det är onsdag, att jag känner att jag hamnat i en bra fas just nu, är det ingen som vet! Kanske något av det eller allt! 

Ikväll blir det hallonsmoothie som belöning!

VÅREN ÄR HÄR!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, så härligt! Nu är det bara köra på...försiktigt ;-)

2011-04-14 @ 22:03:40
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0