Segare än kola

Idag var det ingen bra löpning.. Kände mig trött, sliten och irriterad.. Blev tillslut 6,5 km men jag fick kämpa för varenda meter.. Sprang långsamt, hög puls men solen sken i alla fall! 

Ingen bra dag men har iaf sprungit! Axamo blev det idag också och det är verkligen så grönt ute nu.. Björkarna håller verkligen på att explodera och allt är bara grönt och fint! 

Med löpningen hoppas jag att det känns bättre framöver.. Har Vårruset 5 maj så två pass innan kommer jag få till!


Någon mer som ska springa Vårruset?

Kommentarer
Postat av: Mia

Näpp, inget vårrus för mig i år. Annars så tycker jag att det är riktigt trevligt.

2011-04-27 @ 20:48:38
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0