Det går upp och det går ner

Förra veckan lyckades jag få till fem träningspass.. Denna veckan blir det bara tre MEN i tisdags körde jag långpass på 55 min. Gissa om benen var skakiga efter?! Idag blev det 40 min i högre tempo - härligt! Imorgon kör jag sista passet och hoppas att jag kan komma upp i 45 min iaf.. Kör lite längre pass för att kompensera det sista uteblivande träningspasset. Har helt enkelt inte funnits tid..

Men jag gillar att pulsen stiger och hjärtat får jobba på.. Det måste ju ge mig fördel i löpningen framöver.. Igår fick jag inbjudan till Vårruset och även Tjejmilen. Vill och vill, bägge två.. Men vi får se.. Vårruset blir det iaf till att börja med.. Ska bli skoj! 

Försöker hitta motivationen att plugga.. Går riktigt segt.. Är trött efter en hel vecka med massor av nya intryck på praktiken och jag har 13 h arbete i helgen.. Men det fixar sig nog i slutändan :) 

Nä, nu får det bli en kopp kaffe.. Det behövs om jag ska vakna till!

Tråkigt innehållslöst inlägg detta.. Hur känns formen för er andra? 

Ha en trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett bra inlägg...

Formen är fortfarande så där...förkylningarna vill inte släppa taget om kroppen. Illa!

2011-01-23 @ 10:55:55
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0