"Jag ska bara.."

Tack för ert stöd :) Ja, hur har jag orkat? Har förmodligen mer energi än många. Är van vid att jobba 15h på raken.. Hade tre jobb (och tre barn) ett tag.. Därefter kom väggen.. Hann som tur var stoppa i tid och var hemma från jobbet ett par dagar.. Och nu, ja det finns inget jag kan ta bort egentligen.. Jag vill inget hellre än att gå i skolan och plugga klart till tandsköterska.. Och jobba måste jag.. Men jag kan säga såhär mycket.. I februari slutar jag praktiken och då minskar "måste"-kraven.. Sen kommer det ske lite förändringar under våren som är till min fördel.. Så även om det kommer vara körigt fram till 111111 då jag slutar skolan så kommer det att bli bättre! Efter 111111 kommer jag bara att jobba och det känns UNDERBART! Bara en sak att syssla med och sen mer tid med mina underbara barn..

Idag är jag hemma från jobb igen.. Känner mig piggare men inte helt bra.. Hade ordentligt ont i halsen och hade samtidigt tre kanonförkylda barn så jag tänkte att det inte kunde skada att vara hemma allihopa idag! Bara mys och vi har verkligen tagit det lugnt.. Jag har tom hunnit plugga inför nästa veckas tenta.. Det jag är mest rädd för är att jag ska bli sådär fruktansvärt trött efter tentan igen.. Vilken fruktansvärd känsla det är egentligen att bara känna sig förlamad av trötthet.. Det kan beskrivas som den tröttheten man har som nygravid förutom att jag nu inte kan sova.. Hjärnan går på högvarv och kroppen är helt slut.. Igårkväll spelade jag på telefonen tills ögonen åkte igen.. Bra sömnmedicin.. Nä, nu sjutton ska det bli förändringens tid! Jag ska bli en piggare och gladare mamma! Men jag är ju som Alfons Åberg "Jag ska bara...." Men jag kan se ljusglimtar som lyfter mig, så mycket kan jag säga i nuläget.. Om ett par veckor kanske jag kan avslöja mer! 

Kram på er ni tappra läsare! 

Och detta var inget löparrelaterat öht! MEN, nu sjutton ska jag vara på G igen med löpningen.. För med löpningen kommer energin och med energin kommer en gladare och piggare Åsa!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag kan också va en liten Alfons men jag är imponerad av att du orkar. Va skönt att det verkar vara lite positiva förändringar på G:-)

Löpningen ger en verkligen energi och gör en både glad o positiv så vår kom nu!!!!!



Kram på dig vännen

2011-01-31 @ 19:28:26
URL: http://annelievidsund.dinstudio.se
Postat av: Mia

Hejja hejja!

Ta vara på dig!

2011-01-31 @ 21:47:48
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0