Motionscykel

Jag kämpar på med mitt motionscyklande.. Liite mer kul har det blivit men inte jättekul.. Nu har jag precis avslutat 40 min cyklande.. Tänkte köra i lite lugnare tempo eftersom jag tänkte köra "långpass".. Men sen tänkte jag att det kanske inte är jättebra för benet att öka från 25 min till 60 min så jag körde 40 min. Bra kompromiss!? 

560 kcal brända - sådär ungefär och nästan 16 km kom jag! Det är en sjuk skön känsla efteråt och idag kunde jag ta mig nerför trappan utan större svårigheter!? Nu blir det en ordentlig stretch av benen och snart hoppas jag att jag kan komma ut och springa men jag vill nog gärna ha lite vår först :)

 

Åhhhhh, jag blir glad om jag så bara ska kunna springa 5 km igen! Eller iaf 10 km så man hinner se lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0