Värme-träning

I tisdags sprang jag ett av de värsta passen.. 5 km plåga i stekhet vindstilla luft.. Det gick knappt att andas och det var riktigt svårsprunget.. Ingen åska kom det efteråt heller trots alla löften från de kunniga.. Jag väntar fortfarande! ;) 

Idag var det också tungt.. Luften var mycket bättre och allt var egentligen bättre men ändå vill inte mitt huvud vara med!? Det var svårmotiverat och pannbensbyggande.. 8 km sprang jag tillslut på ren vilja.. Hög puls stundtals så jag nästintill fick stanna för att få ner pulsen.. Lite intervallträning snart kanske? 

Ska försöka få in 3 pass/vecka om det så bara blir ett kort pass.. Men som jag tidigare skrivit om så vet jag inte var all tid tar vägen.. Tre veckor kvar att jobba och förhoppningsvis lite ledigt från skolan också! Jag är trött och sliten och förmodligen är det därför träningen inte går framåt heller.. Rädd att skada knät igen när jag väl kommit igång.. 

Ser fram emot ledigt och lite sådär lagom sol och värme!

 

Snart tillbaka i Långasand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0