4 km

Hur har jag någonsin kunnat springa 13 km?? HUR? 

Idag sprang jag i vårsolen 4 km - härligt väder och kroppen kändes helt ok men pulsen.. HÖG.. Det känns ju inte bra? Vad ska jag göra? Ge mig tips!? Jag kan delvis känna att benen kanske inte har den kraften som när man ätit en stor portion lasagne eftersom jag minskat ner mängden kolhydrater.. MEN, jag äter kolhydrater bara inte i samma utsträckning som tidigare.. Inget godis på två veckor och det går bra! Minus 1,5 kg på knappt två veckor! Hoppas att kunna minska ner minst lika mycket och sen ligga kvar där och må ganska bra.. 



Detta är ju sjukt gott och iaf lite nyttigare än choklad!



Kommentarer
Postat av: Linda

Pulsen går ner med tid, tror inte man kan göra mycket mer åt saken! Du frågade mig om mitt löparknä, det är borta nu helt och hållet men visst, det finns chans att det kommer tillbaka, det har gjort det tre gånger.



Det enda sättet för mig att få bort det är att springa och sedan kyla ner muskeln, stretcha varje dag flera gånger och sedan öka sträckan jag springer. Till slut försvinner det (iaf för mig). Helvila från löpningen hjälper inte alls :S

2011-03-27 @ 18:49:47
URL: http://dekallarmiglinda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0