Motgångar

Ja, detta tar aldrig slut! Precis när jag kommit igång med löpning två gånger på en vecka ja, då kör vi igång med blindtarmsinflammation sådär lagom till helgen.. Och självvald sjukskrivning ett par dagar för det gör så förbaskat ont fortfarande! Ibland är livet lite extra kul - eller inte.. Det går liksom inte framåt! 

Ursäkta mitt ironiska inlägg men ibland orkar man bara inte med allt! Vill ju bara komma igång och jobba på nya jobbet, komma igång med löpningen och må bra.. 

Så nu ska jag fortsätta med det jag försökt göra hela dagen.. Sitta stilla! Hur lätt är det för en person som aldrig tar det lugnt? Inte lätt men förmodligen mycket nödvändigt både i läkande syfte och stressrelaterat syfte!


Kommentarer
Postat av: Mia

Näää, det är ju inte klokt!

Krya på dig!! Kram!!

2011-03-09 @ 10:16:28
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0