YES!

Idag var det skillnad.. Kroppen kändes mycket piggare (jag hade ju laddat med världens godaste mat - raggmunk) så med mer kolhydrater i kroppen gick de två första km riktigt bra! Njöt för fullt att kunna springa.. Sen kom uppförsbackarna och då blev det tungt men inte för tungt.. Så resultatet blev 4,5 km och det är rekord för i år! Nu ska jag ta det lite lugnt framöver för att inte överanstränga knät.. Men det är svårt när man njuter av löpningen.. Ska försöka ta mig ner till stan och springa runt en av sjöarna i helgen om vi kan få barnvakt.. Hade varit kul att springa på lite mer platt underlag nångång :) 

Men idag är jag GLAD! Nu bakar jag bröd och ska unna mig en fralla och en smoothie ikväll! 

Dessutom stod vågen på minus 2 kg igår räknat på två veckor! Om ett kg är jag nere på samma vikt som bilden nedan.. Så jag säger nu att jag har 2 kg till att gå ner! Sen blir det att forma den sladdriga tvillingmagen :O



Underbara Långasand - i sommar möts vi igen!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra jobbat tjejen!!!Jag vill gå ner 7kg till. Behöver egentligen inte gå ner så mycket utan mest forma magen.Men jag vägde det för 5 år sedan o då va jag supernöjd med min kropp. Lycka till me löpningen:-)



Kram

2011-03-29 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0